مربیان تربیت بدنی برای اجرا گران علاوه بر آشنایی و شناخت در حوزه نمایش بیشتر نیازمند دار بودن دانش و مهارت کافی در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی هستند و مربی کارگاه باید در رابطه با آناتومی بدن انسان ،یادگیری حرکتی ، حرکت شناسی ، بیومکانیک و .. اطلاعات کافی داشته باشد
بازیگران رقصندگان و ورزشکاران حرفهای و به طور کلی اجراگران بدون نگاه کردن به اطراف جابهجا میشوند و بدون برخورد با افراد یا اشیاء فعالیت خود را ادامه میدهند. عملکرد«حس عمقی» است که باعث میشود با چشمان بسته هم بدن خود را حرکت دهند و با مشکلی مواجه نشوند.
تمرینان گوناگونی برای بازیگران وجود دارند تا با کمک آنها بتوانند نتیجهی بهتری در اجرا بگیرند. یکی از این راهکارها «تمرینهای تناوبی و تنشی» (HIIT) است که شامل شیوهی تمرینی «تاباتا» (Tabata) هم میشود و امروزه محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده است.
وقتی کسی درد دارد، نادیده گرفتن آن غیرممکن است: درد به احساس اصلی تبدیل می شود که هر احساس دیگری را می پوشاند. اما در عین حال امکان انتقال این تجربه وجود ندارد.
هیچ صدایی نمی تواند دقیقا تکرار شود. نه حتی اسم خودت هر بار که تلفظ می شود متفاوت است. و صدایی که یک بار شنیده می شود با صدایی که دو بار شنیده می شود یکسان نیست
با انجام تمرینات پلیومتریک به طور منظم، سرعت واکنش بدنتان را افزایش داده و به خودتان یاد خواهید داد که چگونه در فضا حرکت کنید و آگاهی بیشتری نسبت به بدن و پیرامون خود داشته باشید.